niedziela, 1 kwietnia 2012

Stosik (jeszcze) marcowy.

W związku z nadejściem wiosny, czasu coraz mniej mimo, że dni coraz dłuższe, ale jakiś mały stosik się znalazł :) Tylko cztery pozycje, ale za to typowo sensacyjno-kryminalne. To co tygryski lubią najbardziej :)


1. Hakan Nesser - "Całkiem inna historia" - upolowane w blibliotece, recenzja TU,
2. Tess Gerritsen - "Osaczona" - nowość, kupiona po okazyjnej cenie na Allegro, recenzja TU,
3. Tess Gerritsen - "Ogród kości" - zdobycz biblioteczna,
4. Jo Nesbo - "Karaluchy" - także biblioteka.

Czytaliście? Polecacie? :)

6 komentarzy:

  1. z książek, które umieściłaś w stosiku, wybrałabym "Osaczoną" i "Karaluchy"; nie czytałam żadnej, ale z opisów książek te dwie wydają mi się najciekawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. "Osaczoną" właśnie zaczęłam czytać, więc w przyszłym tygodniu na pewno pojawi się recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) Jestem ciekawa Twojej opinii na jej temat :)

      Usuń
  3. "Ogród kości"- czytałam i bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarówno Jo Nesbo jak i Hakan Nesser są genialnymi autorami, więc z całego serca polecam!

    OdpowiedzUsuń