sobota, 28 stycznia 2012

Stosik biblioteczny

          Niezaplanowana wizyta w bibliotece sprawiła, że trafiłam na perełki, które zawsze były wypożyczone.


          Przepraszam za jakość zdjęcia, ale robione było w pośpiechu telefonem, a od tych foliowych okładek strasznie odbija się światło :/
          Tak oto mamy tu:
  1. Jo Nesbo - "Człowiek - nietoperz"
  2. Agatha Christie - "Zbrodnia na festynie"
  3. Agatha Christie - "Pułapka na myszy"
  4. Liza Marklund - "Studio sex"
  5. Mario Vargas Llosa - "Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki".
         
          Miłego weekendu :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję stosu:) Czekam na recenzje książek Christie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ah śliczny stosik,miłej lektury. Powodzenia w prowadzeniu blogu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stos. Szelmostwa są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ho ho, miłej lektury!
    Widzę, że wypożyczyłaś książki A.Christie. Ja robiłam do niej podejście w wakacje - "I nie było już nikogo..." (czy jakoś tak), jednak lektura nie przypadła mi do gustu, głównie ze względu na formę i sposób przedstawienia tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Moja też :)
      Trzy jej książki czekają już na recenzje, ale przez pracę nie mam kiedy się za to zabrać. Może w weekend się uda :)

      Usuń